• Blender. Mistrzowskie animacje 3D

Symbol: 9788324625581
65.47
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomat InPost 9.99
Kurier dpd 11.99
Kurier InPost 11.99
Kurier dpd pobranie 16.99
Kurier InPost pobranie 16.99
Dostępność 5 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788324625581

Zamówienie telefoniczne: +48570000475

Zostaw telefon
Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera
  • Jak stosować sprytne metody szybkiego zaznaczania czy grupowania elementów 3D i manipulowania nimi?
  • Jak komponować wideoklipy przy użyciu węzłów?
  • Jak tworzyć efekty specjalne za pomocą tekstur?

Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem.

Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji!

  • Ustawianie opcji Blendera
  • Usprawnianie metod pracy
  • Manipulowanie obiektami
  • Modelowanie w wielopoziomowej rozdzielczości
  • Funkcja Retopo
  • Tekstury i ich mapowanie
  • Animowanie maski elementów niepożądanych
  • Środowisko programistyczne Pythona
  • Skrypty Pythona w Blenderze
  • Manipulowanie siatkami, obiektami i krzywymi IPO
  • Przygotowywanie scen dla silnika gier
Sięgnij po mistrzowską wiedzę i twórz porywające animacje 3D
Autor Tony Mullen
Wydawnictwo Helion
Stron 496
Rok wydania 2010
Oprawa broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny