• Kapitan Nauka Zakupy. Gra edukacyjna

Brak towaru
40.24
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomat InPost 9.99
Kurier dpd 11.99
Kurier InPost 11.99
Kurier dpd pobranie 16.99
Kurier InPost pobranie 16.99
Dostępność 0 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 5907608646300
Zostaw telefon
Gra edukacyjna Zakupy (39 lat) to wciągająca gra rodzinna oparta na uwielbianej przez dzieci zabawie w sklep. Wprowadza małych graczy w świat codziennych zakupów, uczy planowania i podejmowania decyzji oraz rozwija myślenie logiczne i umiejętność współdziałania. Podczas rozgrywek dzieci zapoznają się z asortymentem sklepów branżowych, również w języku angielskim (dzięki dwujęzycznym podpisom pod produktami).
Trening pamięci, myślenia logicznego i umiejętności współpracy
Baw się i ćwicz słownictwo związane z zakupami. Dzięki pomocy lektora nie musisz znać perfekcyjnie angielskiego, a poziom trudności możesz dostosować do oczekiwań, bo gra rośnie razem z dzieckiem. Świetne wsparcie dla rodziców i doskonała wspólna zabawa!
Anna Jankowska, pedagog, autorka blogów Tylko dla mam oraz Aktywne czytanie
Gra Zakupy to sześć wariantów rozgrywki, podczas której dzieci poznają produkty z ośmiu sklepów, m.in. spożywczego, warzywniczego, ogrodniczego i papierniczego. Dzięki różnym stopniom trudności od prostego przyporządkowywania żetonów z produktami do konkretnych sklepów, aż po zapamiętywanie listy zakupów i polowanie na produkty ze swojej listy dzieci rozwijają myślenie logiczne, pamięć i spostrzegawczość. W wariancie kooperacyjnym uczą się również współdziałania z innymi graczami w potyczce przeciwko wymyślonemu uczestnikowi gry.
Dzięki dwujęzycznym podpisom produktów w języku polskim i angielskim oraz nagraniom mp3 wszystkich słówek (do pobrania ze strony KapitanNauka) gra jest idealną propozycją do wczesnej nauki angielskiego podczas wspólnej zabawy.
Kolorowe grafiki Magdaleny Popovics przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i poszerzają wiedzę o świecie. Dzięki nim gra rozwija wyobraźnię i kompetencje społeczne.
Kosze, listy zakupowe i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
poznawanie świata, myślenie logiczne, pamięć, nauka angielskiego
Autorzy
Magdalena Popovics graficzka, ilustratorka, projektantka książek, gier i ubranek dla dzieci.
Autor Magdalena Popovics
Wydawnictwo Kapitan Nauka
Rok wydania 2020
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny