Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Wszystkie kategorie
-
Książki
- Obyczajowa
- Powieść
- Opowieść
- Dramat
- Proza
- Poezja, dramat
- Klasyka obca
- Seria butikowa
- Romans
- Erotyka
- Kryminał
- Thriller
- Horror
- Sensacja
- Fantastyka, Fantasy
- Komiksy
- Książki dla młodzieży
- Dla dzieci
- Książki do 15 zł
- Literatura faktu, reportaż
- Eseje, publicystyka literacka
- Prawo
- Kultura
- Historia
- Biografie
- Legendy
- Wojenne
- Literatura
- Podróże
- Nauka i technika
- Antropologia
- Architektura
- Zarządzanie
- Reklama
- Informatyka
- Obcojęzyczne
- Film
- Archeologia
- Ekologia
- Motoryzacja
- Zwierzęta
- Zwierzęta
- Astrologia
- Senniki
- Ezoteryka
- Podania
- Humor
- Etyka
- Aforyzmy
- Malarstwo
- Śpiewniki
- Astronomia
- Religia
- Hobby
- Medycyna
- Psychologia
- Przewodniki
- Kulinaria
- Sport
- Języki obce
- Języki obce
- Słowniki
- Encyklopedie
- Poradniki metodyczne
- Popularnonaukowa
- Podręczniki
- Do nauki zawodu
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Dla niemowląt
- Puzzle
- Edukacyjne
- Wycinanki
- Szlaczki
- Grające
- Malowanki
- Opowiadania
- Literki, cyferki
- Łamigłówki
- Papierowe składanki
- Rozkładanki
- Szablony
- Ruchome elementy
- Nauka i zabawa
- Książki z naklejkami
- Książeczki zabaweczki
- Książki z okienkami
- Książki z magnesami
- Bajki i opowiadania
- Bajki
- Baśnie
- Przygodowa
- Powieść
- Opowieść
- Legendy
- Party
- Religia
- Nauka i technika
- Wiersze
- Angielski
- Historia
- Piosenki
- Kulinaria
- Poradniki
- Przewodniki
- Pamiętniki
- Scenariusze
- Albumy
- Śpiewniki
- Czytaj i słuchaj
- Artykuły dla niemowląt
- Lego AVATAR
- Lego Art
- Lego Architecture
- Lego Boost
- Lego City
- Lego Classic
- Lego Creator
- Lego Disney
- Lego Disney Princess
- Lego Dots
- Lego Duplo
- Lego DREAMZZZ
- Lego Friends
- Lego Harry Potter
- Lego JURASSIC WORLD
- Lego Ninjago
- Lego Minions
- Lego Mickey and Friends
- Lego Minecraft
- Lego Trolls
- Lego Technic
- Lego Star Wars
- Lego Super Mario
- Lego Super heroes
- Lego Speed Champions
- Lego Ideas
- Lego ICONS
- Lego Vidiyo
- FUNCTIONS
- Lego książka
- Kalendarz Adwentowy Lego
-
Dla dzieci
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Dla niemowląt
- Puzzle
- Edukacyjne
- Wycinanki
- Szlaczki
- Grające
- Malowanki
- Opowiadania
- Literki, cyferki
- Łamigłówki
- Papierowe składanki
- Rozkładanki
- Szablony
- Ruchome elementy
- Nauka i zabawa
- Książki z naklejkami
- Książeczki zabaweczki
- Książki z okienkami
- Książki z magnesami
- Bajki i opowiadania
- Bajki
- Baśnie
- Przygodowa
- Powieść
- Opowieść
- Legendy
- Party
- Religia
- Nauka i technika
- Wiersze
- Angielski
- Historia
- Piosenki
- Kulinaria
- Poradniki
- Przewodniki
- Pamiętniki
- Scenariusze
- Albumy
- Śpiewniki
- Czytaj i słuchaj
- Artykuły dla niemowląt
-
Gry
- Bestsellery
-
Audiobook
-
Producenci
- Promocje
- Wyprzedaż
- Blog
-
-
Lego
- Lego AVATAR
- Lego Art
- Lego Architecture
- Lego Boost
- Lego City
- Lego Classic
- Lego Creator
- Lego Disney
- Lego Disney Princess
- Lego Dots
- Lego Duplo
- Lego DREAMZZZ
- Lego Friends
- Lego Harry Potter
- Lego JURASSIC WORLD
- Lego Ninjago
- Lego Minions
- Lego Mickey and Friends
- Lego Minecraft
- Lego Trolls
- Lego Technic
- Lego Star Wars
- Lego Super Mario
- Lego Super heroes
- Lego Speed Champions
- Lego Ideas
- Lego ICONS
- Lego Vidiyo
- FUNCTIONS
- Lego książka
- Kalendarz Adwentowy Lego
- Do nauki zawodu
-
Języki obce
- Kursy językowe
- Angielski
- Niemiecki
- Chiński
- Rosyjski
- Francuski
- Polski
- Łaciński
- Hiszpański
- Włoski
- Niderlandzki
- Norweski
- Ukraiński
- Czeski
- Koreański
- Japoński
- Grecki
- Szwedzki
- Arabski
- Portugalski
- Węgierski
- Perski
- Turecki
- Bułgarski
- Rumuński
- Wietnamski
- Chorwacki
- Tajski
- Duński
- Hebrajski
- Albański
- Islandzki
- Indonezyjski
- Filipiński
- Słoweński
- Gruziński
- Fiński
- Serbski
- Językoznawstwo
- Słowacki
- Litewski
- Białoruski
- Estoński
- Łotewski
- Ormiański
- Hindi
- Słowniki
- Atlasy
- Podróże
- Encyklopedie
- Multimedia
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Oferta świąteczna
- Albumy
- Logopedia i pedagogika
- Poradniki metodyczne
-
Książki
- Obyczajowa
- Powieść
- Opowieść
- Dramat
- Proza
- Poezja, dramat
- Klasyka obca
- Seria butikowa
- Romans
- Erotyka
- Kryminał
- Thriller
- Horror
- Sensacja
- Fantastyka, Fantasy
- Komiksy
- Książki dla młodzieży
- Dla dzieci
- Książki do 15 zł
- Literatura faktu, reportaż
- Eseje, publicystyka literacka
- Prawo
- Kultura
- Historia
- Biografie
- Legendy
- Wojenne
- Literatura
- Podróże
- Nauka i technika
- Antropologia
- Architektura
- Zarządzanie
- Reklama
- Informatyka
- Obcojęzyczne
- Film
- Archeologia
- Ekologia
- Motoryzacja
- Zwierzęta
- Zwierzęta
- Astrologia
- Senniki
- Ezoteryka
- Podania
- Humor
- Etyka
- Aforyzmy
- Malarstwo
- Śpiewniki
- Astronomia
- Religia
- Hobby
- Medycyna
- Psychologia
- Przewodniki
- Kulinaria
- Sport
- Języki obce
- Języki obce
- Słowniki
- Encyklopedie
- Poradniki metodyczne
- Popularnonaukowa
- Podręczniki
- Do nauki zawodu
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Dla niemowląt
- Puzzle
- Edukacyjne
- Wycinanki
- Szlaczki
- Grające
- Malowanki
- Opowiadania
- Literki, cyferki
- Łamigłówki
- Papierowe składanki
- Rozkładanki
- Szablony
- Ruchome elementy
- Nauka i zabawa
- Książki z naklejkami
- Książeczki zabaweczki
- Książki z okienkami
- Książki z magnesami
- Bajki i opowiadania
- Bajki
- Baśnie
- Przygodowa
- Powieść
- Opowieść
- Legendy
- Party
- Religia
- Nauka i technika
- Wiersze
- Angielski
- Historia
- Piosenki
- Kulinaria
- Poradniki
- Przewodniki
- Pamiętniki
- Scenariusze
- Albumy
- Śpiewniki
- Czytaj i słuchaj
- Artykuły dla niemowląt
- Lego AVATAR
- Lego Art
- Lego Architecture
- Lego Boost
- Lego City
- Lego Classic
- Lego Creator
- Lego Disney
- Lego Disney Princess
- Lego Dots
- Lego Duplo
- Lego DREAMZZZ
- Lego Friends
- Lego Harry Potter
- Lego JURASSIC WORLD
- Lego Ninjago
- Lego Minions
- Lego Mickey and Friends
- Lego Minecraft
- Lego Trolls
- Lego Technic
- Lego Star Wars
- Lego Super Mario
- Lego Super heroes
- Lego Speed Champions
- Lego Ideas
- Lego ICONS
- Lego Vidiyo
- FUNCTIONS
- Lego książka
- Kalendarz Adwentowy Lego
-
Dla dzieci
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Dla niemowląt
- Puzzle
- Edukacyjne
- Wycinanki
- Szlaczki
- Grające
- Malowanki
- Opowiadania
- Literki, cyferki
- Łamigłówki
- Papierowe składanki
- Rozkładanki
- Szablony
- Ruchome elementy
- Nauka i zabawa
- Książki z naklejkami
- Książeczki zabaweczki
- Książki z okienkami
- Książki z magnesami
- Bajki i opowiadania
- Bajki
- Baśnie
- Przygodowa
- Powieść
- Opowieść
- Legendy
- Party
- Religia
- Nauka i technika
- Wiersze
- Angielski
- Historia
- Piosenki
- Kulinaria
- Poradniki
- Przewodniki
- Pamiętniki
- Scenariusze
- Albumy
- Śpiewniki
- Czytaj i słuchaj
- Artykuły dla niemowląt
-
Gry
- Bestsellery
-
Audiobook
-
Producenci
- Promocje
- Wyprzedaż
- Blog
-
-
Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Symbol:
9788320823813
50.50
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 3 dni | ||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||
Dostępność | 4 szt. | ||||||||||||
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788320823813 |
Zamówienie telefoniczne: +48570000475
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu.
Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi.
Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu.
Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy syntetyczne omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie oraz technologicznych przesłanek rozwoju marketingu. Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym. W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG. Wiele uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia marki, opakowania i ceny jako elementów oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi.
Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej. W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego. Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tabelaryczne obejmują główne mierniki i z pewnością nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar skuteczności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania efektywności marketingu.
Autor | Anna Czubała, Roman Emanuel Niestrój, Angelika M. |
Wydawnictwo | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Stron | 196 |
Rok wydania | 2020 |
Oprawa | broszurowa |
Format | 17,6x25 cm |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.