• Nierzetelne transakcje w biznesie

Symbol: 9788382684247
62.70
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomat InPost 9.99
Kurier dpd 11.99
Kurier InPost 11.99
Kurier dpd pobranie 16.99
Kurier InPost pobranie 16.99
Dostępność 18 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788382684247

Zamówienie telefoniczne: +48570000475

Zostaw telefon

Nierzetelne transakcje to jedno z najpoważniejszych zagrożeń w dzisiejszym świecie biznesu, ponieważ ich uczestnikiem można się stać także w sposób nieświadomy. W praktyce przedsiębiorcy muszą kontrolować, z kim prowadzą transakcje. Skutki uczestnictwa w nielegalnych transakcjach - w tym wystawianie i rozliczanie nierzetelnych faktur - są bardzo dotkliwe. Każdy przedsiębiorca jest zatem zobligowany do weryfikacji kontrahentów. Opracowanie jest kompleksową analizą, w której przedstawiono przyczyny, mechanizmy i skutki nierzetelnych transakcji. Uczestnictwo w takich nierzetelnych transakcjach może zniszczyć reputację, spowodować straty finansowe i wpływać negatywnie na cały ekosystem biznesowy. Autorzy prezentują sytuacje i przykłady, które obrazują różnorodność i skalę tego problemu. Przedstawiają także praktyczne rozwiązania dotyczące przeciwdziałania transakcjom charakteryzującym się brakiem rzetelności. W publikacji szczegółowo opisano m.in.: uprawnienia służb skarbowych w zakresie wykrywania nierzetelnych transakcji, formy nadużyć generujących nierzetelne transakcje w zakresie podatku od towarów i usług, podejście służb skarbowych do uczestnictwa podatnika w transakcjach karuzelowych i właściwą reakcję podatnika w tym zakresie, odpowiedzialność kadry zarządzającej, zasady zabezpieczania przyszłych zobowiązań podatkowych w toku prowadzonych działań kontrolnych organów skarbowych. To przystępne opracowanie jest merytorycznym wsparciem dla każdego przedsiębiorcy. Dostarczy również potrzebnych, aktualnych i uporządkowanych informacji osobom odpowiedzialnym za rozliczenia podatkowe w firmach - specjalistom z biur rachunkowych, księgowym i głównym księgowym. Zainteresuje też dyrektorów finansowych oraz pozostałych kierowników wyższego szczebla, którzy współtworzą zasady współpracy z kontrahentami.

Autor Radosław Borowski, Marcin Kopczyk
Wydawnictwo Infor
Stron 156
Rok wydania 2023
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny