• Objective-C. Vademecum profesjonalisty wyd. III

Symbol: 9788324636679
29.86
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomat InPost 9.99
Kurier dpd 11.99
Kurier InPost 11.99
Kurier dpd pobranie 16.99
Kurier InPost pobranie 16.99
Dostępność 7 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788324636679

Zamówienie telefoniczne: +48570000475

Zostaw telefon
Praktyczny podręcznik tworzenia aplikacji na systemy iOS i Mac OS X! Techniki definiowania klas i sposoby wysyłania komunikatów do obiektów Praca z typami danych, pętlami, klasami i obiektami Korzystanie z bibliotek Foundation oraz Cocoa i Cocoa Touch
Tak jak iPhone, iPad czy iPod Touch błyskawicznie stały się obiektem pożądania milionów ludzi na całym świecie, tak samo szybko rynek upomniał się o specjalistów od tworzenia aplikacji na te innowacyjne urządzenia. Mimo że od 2007 roku, gdy Apple opublikowało zaktualizowaną wersję języka Objective-C, oznaczoną jako 2.0, minęło już trochę czasu, programistów znających ten język wciąż jest niewielu, a zapotrzebowanie na programy dla systemów iOS i Mac OS X stale rośnie. Warto zatem opanować ten potężny język, zarazem prosty i oferujący ogromne perspektywy zawodowe. Zwłaszcza że można go wykorzystać także na wielu innych platformach z kompilatorem gcc, a więc między innymi w systemach Unix, Linux i Windows.
Oto książka stworzona z myślą o programistach stawiających pierwsze kroki w języku Objective-C. Do wykorzystania zawartej tu wiedzy nie jest potrzebna znajomość języka C ani żadnego innego obiektowego języka programowania. Podstawą do nauki są dziesiątki ciekawych przykładów i ćwiczeń, ilustrujących użycie poszczególnych cech i ułatwiających zrozumienie poznawanych zagadnień. Książkę podzielono na trzy części. Pierwsza zawiera podstawowe wiadomości na temat języka Objective-C 2.0, a w drugiej znajdziesz opis klas dostępnych w bibliotece Foundation. Część trzecia poświęcona została niezwykle ważnym bibliotekom Cocoa i Cocoa Touch. Na końcu książki zamieszczono kurs pisania programów dla systemu iOS przy użyciu Software Development Kit iOS oraz biblioteki UIKit. Poznaj Objective-C i czerp z tego korzyści! Proces tworzenia pierwszego programu w języku Objective-C Klasy, obiekty i metody, czyli podstawy programowania obiektowego Typy danych i wyrażenia oraz sposoby ich używania w programach Rodzaje pętli, których można używać w programach: for, while i do Szczegółowy opis technik pracy z klasami i obiektami Wprowadzenie do pojęcia dziedziczenia Polimorfizm oraz typowanie i wiązanie dynamiczne Techniki inicjacji obiektów, bloki, protokoły, kategorie, preprocesor oraz niektóre elementy języka C Obiekty liczbowe i łańcuchowe, kolekcje, systemy plików Techniki zarządzania pamięcią oraz proces kopiowania i archiwizowania obiektów Wprowadzenie do Cocoa i Cocoa Touch Pisanie programów dla systemu iOS i wprowadzenie do SDK iOS oraz biblioteki UIKitZacznij pisać własne, funkcjonalne programy na iPhone'a, iPada oraz iPoda Touch!
Autor Stephen G. Kochan
Wydawnictwo Helion
Stron 496
Rok wydania 2011
Oprawa twarda
Format 17,2x24,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny