Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Wszystkie kategorie
-
Książki
- Obyczajowa
- Powieść
- Opowieść
- Dramat
- Proza
- Poezja, dramat
- Klasyka obca
- Seria butikowa
- Romans
- Erotyka
- Kryminał
- Thriller
- Horror
- Sensacja
- Fantastyka, Fantasy
- Komiksy
- Książki dla młodzieży
- Dla dzieci
- Książki do 15 zł
- Literatura faktu, reportaż
- Eseje, publicystyka literacka
- Prawo
- Kultura
- Historia
- Biografie
- Legendy
- Wojenne
- Literatura
- Podróże
- Nauka i technika
- Antropologia
- Architektura
- Zarządzanie
- Reklama
- Informatyka
- Obcojęzyczne
- Film
- Archeologia
- Ekologia
- Motoryzacja
- Zwierzęta
- Zwierzęta
- Astrologia
- Senniki
- Ezoteryka
- Podania
- Humor
- Etyka
- Aforyzmy
- Malarstwo
- Śpiewniki
- Astronomia
- Religia
- Hobby
- Medycyna
- Psychologia
- Przewodniki
- Kulinaria
- Sport
- Języki obce
- Języki obce
- Słowniki
- Encyklopedie
- Poradniki metodyczne
- Popularnonaukowa
- Podręczniki
- Do nauki zawodu
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Dla niemowląt
- Puzzle
- Edukacyjne
- Wycinanki
- Szlaczki
- Grające
- Malowanki
- Opowiadania
- Literki, cyferki
- Łamigłówki
- Papierowe składanki
- Rozkładanki
- Szablony
- Ruchome elementy
- Nauka i zabawa
- Książki z naklejkami
- Książeczki zabaweczki
- Książki z okienkami
- Książki z magnesami
- Bajki i opowiadania
- Bajki
- Baśnie
- Przygodowa
- Powieść
- Opowieść
- Legendy
- Party
- Religia
- Nauka i technika
- Wiersze
- Angielski
- Historia
- Piosenki
- Kulinaria
- Poradniki
- Przewodniki
- Pamiętniki
- Scenariusze
- Albumy
- Śpiewniki
- Czytaj i słuchaj
- Artykuły dla niemowląt
- Lego AVATAR
- Lego Art
- Lego Architecture
- Lego Boost
- Lego City
- Lego Classic
- Lego Creator
- Lego Disney
- Lego Disney Princess
- Lego Dots
- Lego Duplo
- Lego DREAMZZZ
- Lego Friends
- Lego Harry Potter
- Lego JURASSIC WORLD
- Lego Ninjago
- Lego Minions
- Lego Mickey and Friends
- Lego Minecraft
- Lego Trolls
- Lego Technic
- Lego Star Wars
- Lego Super Mario
- Lego Super heroes
- Lego Speed Champions
- Lego Ideas
- Lego ICONS
- Lego Vidiyo
- FUNCTIONS
- Lego książka
- Kalendarz Adwentowy Lego
-
Dla dzieci
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Dla niemowląt
- Puzzle
- Edukacyjne
- Wycinanki
- Szlaczki
- Grające
- Malowanki
- Opowiadania
- Literki, cyferki
- Łamigłówki
- Papierowe składanki
- Rozkładanki
- Szablony
- Ruchome elementy
- Nauka i zabawa
- Książki z naklejkami
- Książeczki zabaweczki
- Książki z okienkami
- Książki z magnesami
- Bajki i opowiadania
- Bajki
- Baśnie
- Przygodowa
- Powieść
- Opowieść
- Legendy
- Party
- Religia
- Nauka i technika
- Wiersze
- Angielski
- Historia
- Piosenki
- Kulinaria
- Poradniki
- Przewodniki
- Pamiętniki
- Scenariusze
- Albumy
- Śpiewniki
- Czytaj i słuchaj
- Artykuły dla niemowląt
-
Gry
- Bestsellery
-
Audiobook
-
Producenci
- Promocje
- Wyprzedaż
- Blog
-
-
Lego
- Lego AVATAR
- Lego Art
- Lego Architecture
- Lego Boost
- Lego City
- Lego Classic
- Lego Creator
- Lego Disney
- Lego Disney Princess
- Lego Dots
- Lego Duplo
- Lego DREAMZZZ
- Lego Friends
- Lego Harry Potter
- Lego JURASSIC WORLD
- Lego Ninjago
- Lego Minions
- Lego Mickey and Friends
- Lego Minecraft
- Lego Trolls
- Lego Technic
- Lego Star Wars
- Lego Super Mario
- Lego Super heroes
- Lego Speed Champions
- Lego Ideas
- Lego ICONS
- Lego Vidiyo
- FUNCTIONS
- Lego książka
- Kalendarz Adwentowy Lego
- Do nauki zawodu
-
Języki obce
- Kursy językowe
- Angielski
- Niemiecki
- Chiński
- Rosyjski
- Francuski
- Polski
- Łaciński
- Hiszpański
- Włoski
- Niderlandzki
- Norweski
- Ukraiński
- Czeski
- Koreański
- Japoński
- Grecki
- Szwedzki
- Arabski
- Portugalski
- Węgierski
- Perski
- Turecki
- Bułgarski
- Rumuński
- Wietnamski
- Chorwacki
- Tajski
- Duński
- Hebrajski
- Albański
- Islandzki
- Indonezyjski
- Filipiński
- Słoweński
- Gruziński
- Fiński
- Serbski
- Językoznawstwo
- Słowacki
- Litewski
- Białoruski
- Estoński
- Łotewski
- Ormiański
- Hindi
- Słowniki
- Atlasy
- Podróże
- Encyklopedie
- Multimedia
- Artykuły szkolne i papiernicze
- Oferta świąteczna
- Albumy
- Logopedia i pedagogika
- Poradniki metodyczne
-
Książki
- Obyczajowa
- Powieść
- Opowieść
- Dramat
- Proza
- Poezja, dramat
- Klasyka obca
- Seria butikowa
- Romans
- Erotyka
- Kryminał
- Thriller
- Horror
- Sensacja
- Fantastyka, Fantasy
- Komiksy
- Książki dla młodzieży
- Dla dzieci
- Książki do 15 zł
- Literatura faktu, reportaż
- Eseje, publicystyka literacka
- Prawo
- Kultura
- Historia
- Biografie
- Legendy
- Wojenne
- Literatura
- Podróże
- Nauka i technika
- Antropologia
- Architektura
- Zarządzanie
- Reklama
- Informatyka
- Obcojęzyczne
- Film
- Archeologia
- Ekologia
- Motoryzacja
- Zwierzęta
- Zwierzęta
- Astrologia
- Senniki
- Ezoteryka
- Podania
- Humor
- Etyka
- Aforyzmy
- Malarstwo
- Śpiewniki
- Astronomia
- Religia
- Hobby
- Medycyna
- Psychologia
- Przewodniki
- Kulinaria
- Sport
- Języki obce
- Języki obce
- Słowniki
- Encyklopedie
- Poradniki metodyczne
- Popularnonaukowa
- Podręczniki
- Do nauki zawodu
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Dla niemowląt
- Puzzle
- Edukacyjne
- Wycinanki
- Szlaczki
- Grające
- Malowanki
- Opowiadania
- Literki, cyferki
- Łamigłówki
- Papierowe składanki
- Rozkładanki
- Szablony
- Ruchome elementy
- Nauka i zabawa
- Książki z naklejkami
- Książeczki zabaweczki
- Książki z okienkami
- Książki z magnesami
- Bajki i opowiadania
- Bajki
- Baśnie
- Przygodowa
- Powieść
- Opowieść
- Legendy
- Party
- Religia
- Nauka i technika
- Wiersze
- Angielski
- Historia
- Piosenki
- Kulinaria
- Poradniki
- Przewodniki
- Pamiętniki
- Scenariusze
- Albumy
- Śpiewniki
- Czytaj i słuchaj
- Artykuły dla niemowląt
- Lego AVATAR
- Lego Art
- Lego Architecture
- Lego Boost
- Lego City
- Lego Classic
- Lego Creator
- Lego Disney
- Lego Disney Princess
- Lego Dots
- Lego Duplo
- Lego DREAMZZZ
- Lego Friends
- Lego Harry Potter
- Lego JURASSIC WORLD
- Lego Ninjago
- Lego Minions
- Lego Mickey and Friends
- Lego Minecraft
- Lego Trolls
- Lego Technic
- Lego Star Wars
- Lego Super Mario
- Lego Super heroes
- Lego Speed Champions
- Lego Ideas
- Lego ICONS
- Lego Vidiyo
- FUNCTIONS
- Lego książka
- Kalendarz Adwentowy Lego
-
Dla dzieci
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Dla niemowląt
- Puzzle
- Edukacyjne
- Wycinanki
- Szlaczki
- Grające
- Malowanki
- Opowiadania
- Literki, cyferki
- Łamigłówki
- Papierowe składanki
- Rozkładanki
- Szablony
- Ruchome elementy
- Nauka i zabawa
- Książki z naklejkami
- Książeczki zabaweczki
- Książki z okienkami
- Książki z magnesami
- Bajki i opowiadania
- Bajki
- Baśnie
- Przygodowa
- Powieść
- Opowieść
- Legendy
- Party
- Religia
- Nauka i technika
- Wiersze
- Angielski
- Historia
- Piosenki
- Kulinaria
- Poradniki
- Przewodniki
- Pamiętniki
- Scenariusze
- Albumy
- Śpiewniki
- Czytaj i słuchaj
- Artykuły dla niemowląt
-
Gry
- Bestsellery
-
Audiobook
-
Producenci
- Promocje
- Wyprzedaż
- Blog
-
-
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek..
Symbol:
9788328387966
41.19
Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||||||
Wysyłka w ciągu | 3 dni | ||||||||||||
Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||||||
Dostępność | 16 szt. | ||||||||||||
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788328387966 |
Zamówienie telefoniczne: +48570000475
Zostaw telefon |
- Opis
- Parametry
- Opinie i oceny (0)
- Zadaj pytanie
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.
Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.
Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.
Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.
Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.
Autor | Krzysztof Wadas |
Wydawnictwo | One Press / Helion |
Stron | 232 |
Rok wydania | 2022 |
Oprawa | broszurowa |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.