• Wielokulturowość, zerokulturowość czy...

Brak towaru
52.68
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomat InPost 9.99
Kurier dpd 11.99
Kurier InPost 11.99
Kurier dpd pobranie 16.99
Kurier InPost pobranie 16.99
Dostępność 0 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788376145938
Zostaw telefon

Niewątpliwie książka będzie ważnym głosem w dyskusji dotyczącej wielokulturowego aspektu funkcjonowania współczesnych społeczeństw. Powinna się stać lektura? obowiązkową zwłaszcza dla komunikologów, politologów, kulturoznawców oraz specjalistów z zakresu marketingu, w tym także marketingu politycznego.

Dr hab. Małgorzata Myśliwiec, prof. UŚ

Moja ocena książki jest bardzo wysoka. Jestem wdzięczny Autorce za jej otwartość. Nie chce narzucać nikomu swego stanowiska, stara się naświetlać problemy z wielu stron i uwzględniać różne opinie. Jest również świadoma nie tylko zagrożeń wynikających z rozwoju i rosnącego wpływu mediów społecznościowych na sposoby myślenia zwłaszcza kolejnych pokoleń, ale także kłopotów wynikających z rozwoju sztucznej inteligencji.

Prof. dr hab. Bogdan Szlachta

Autor Agnieszka Grzechynka
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Ignatianum
Stron 256
Rok wydania 2023
Oprawa twarda
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny