• Wpływ regulacji unijnych na funkcjonowanie...

Symbol: 9788365929679
45.53
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 9.99
Odbiór osobisty 0
Paczkomat InPost 9.99
Kurier dpd 11.99
Kurier InPost 11.99
Kurier dpd pobranie 16.99
Kurier InPost pobranie 16.99
Dostępność 4 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788365929679

Zamówienie telefoniczne: +48570000475

Zostaw telefon
W dzisiejszej rzeczywistości rynkowej nikt nie ma już wątpliwości, ze sektor motoryzacyjny zaliczany jest do głównych działów unijnej gospodarki. Wartym podkreślenia jest fakt, że jeszcze na początku XXI wieku przemysł motoryzacyjny był przykładem oligopolu gdzie 10 najważniejszych firm wytwarzało ponad 75% produkcji. Jak podkreśla wielu autorów min. J. Burnewicz., M. Orlicki., J.Wicher., w ostatnich latach doszło do wielu istotnych zmian w tej kwestii. Pierwszym przejawem było wprowadzenie w 2002 roku Rozporządzenia Unijnego 1400/2002 z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie stosowania art. 81 ust. 3 Traktatu do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze motoryzacyjnym. Także Polska podzielając wartości będące fundamentem jedności Unii podjęła decyzję o wprowadzeniu w dniu 28 stycznia 2003 roku Rozporządzenia Rady Ministrów sprawie wyłączenia niektórych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję.
Autor Wojciech Lewicki
Wydawnictwo Naukowe Sophia
Stron 164
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny